onsdag 28 april 2010

hej anonyma fegis som undrar om bildspelen

som jag föredrar att kalla giffar, gif-bilder eller gifs
jag berättar gärna hur jag gör och i vilket program och allt möjligt!!!
om du inte hade vart anonym förstås HÄHÄHHÄHÄ!
ja sådan är jag, som tycker att det är fånigt med anonyma kommentarer
vad är det för konstigt med att inte veta hur man gör något och fråga om det?
om du slänger in en kommentar igen och skriver ditt namn eller skickar ett mail till mig om du verkligen inte vågar röja din identitet här på bloggN så kan jag beskriva hur det går till, till punkt och pricka!
kramelurre på er alla, speciellt ni som berättar att ni tycker om att vara här och kika, jag blir fantastiskt glad, ända ner till tårna!
hurra för mig och hurra för er!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehehehe anonym, anonym, anonym!!!!
gillar att va anonym för jag gillar när du funderar. för övrigt tycker jag hemskt mycket om dig, men du får aldrig veta vem jag är. aldrig nånsin HÄHÄHÄHÄHÄ!!!!!!!!!

emma sa...

Hej sarreparre!
ja fråga samma sak en gång fast jag va inte anonym.. väntar på svar hoho :]
GILLAR LÄSA DIN BLOGG!

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar